(Hoog)Sensitief….Gevoelig 


Grote kans dat je op deze website terecht kwam, doordat je vermoedt dat je (hoog)gevoelig bent of dat je jezelf herkent in hooggevoeligheid. 

Het kan ook zijn dat je je op dit moment gestresst of overspannen voelt en je afvraagt of je niet gewoon te gevoelig bent (voor deze wereld). 

Graag wil ik bijdragen aan een inclusievere wereld, door realistisch te kijken naar hoe jij zowel gevoelig als stevig kunt zijn. Ervan uitgaande dat hoogsensitiviteit per definitie geen zwakte is. 

Mijn eigen ervaringen hebben me gebracht tot waar ik nu ben. 

Mijn sensitiviteit heeft een plek in het palet van eigenschappen en ervaringen die mij hebben gevormd. Het heeft bestaansrecht gekregen. 

Zullen we op zoek gaan naar jouw sensitieve gebruiksaanwijzing?